________________________________________________________________________________________________________________________________

Thursday

nombor ! nombor ! nombor !

assalamualaikum .. haha .. thanks sbb sudi view my blog .. nombor ! nombor ! nombor ! sorry ea bkn nombor ekor but nombor klas .. aarrgghhh .. aku tanak bagi tau aku dapat nombor brpe .. mmalukan je .. x pe .. bershukur dgn ape yg aku dpt .. berpatutan dgn usaha aku .. aku dapat nombor sme mcm bulan ogos .. nombor x pnting .. ckgu amik kire peratus je sbnarnye .. gred pon just nak tunjuk kat org kite dpt ape .. nk mnunjuk-nunjuk dgn gred n nombor buad ape ? hahaha .. 



soalan JPS yg buad ,, ter''amatlah'' bgus skali soalan die .. mmg bagus .. lagi2 paper BM .. bnyak gler  xpuas hati .. klas aku pling tinggi pon paper1 24 .. 24/40 .. itu pon nk bngge ke ? hahaha .. apalahh .. JPS ''pandai'' sangat buad soalan .. Perdagangan & keusahawanan (kemahiran hidup) soalan die bnyak masuk mse aku form 1 .. kire snang jgak lahh .. tp x dpat A pon .. ade ke ptut jwpan kiteorg dah terang lagi bersuluh .. mmg jwapan btul lahh .. jdi salah sbb cikgu ikot skema JPS .. x puas hati .. 2 soalan tu .. bnyk rugi markah .. pergi jmpe cikgu .. cikgu bce .. pastu ckgu ckp .. ''a'ah lahh ... sye x bce soalan pon .. sye tnde je .. x pe .. nnti kite cek dlm klas'' .. mcm 2 je jwpan ckgu .. gempakk btol .. x pe lahh .. dah betul kan dah pon .. 



peperiksaan akhir tahun 2010 tingkatan 2 from JPS .. bgus jgak lah spaya kite x de lah ssah sgat nk jwb PMR 2011 nanti ,, eh .. PMR nnti still ade lagi ke ? jgn lah mansuhkan PMR ngan UPSR x bgus arr ! heish ,, apalahh .. cbe fikirkan kbaikan n kburukan die dulu *ckp mngalahkan ahli politik* .. haha .. kpada sesiapa yg terasa .. i'm so sorry ,, sorry k. 

                                      
                                                             -TAMAT-

No comments:

Post a Comment