Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Saturday

18 dec 2010. 12.15 am

haha .. nie contoh je .. contoh selipar sebelah lain2 .. wrong partner .. tp selipar nie cntek lahh .. hehe..

good morning all .. gediks nak update tgah mlm2 buta. tkot lupa .. hehe
seriesly.mmalukan je. pkai selipar sblah lain ..sebelah lain.. nsib baek dlm kereta umi ad selipar kak fatini.klu x pkai selipar sebelah lain-lain arr.. nk g kenduri tahlil kat rumah fariesya . pastu cri selipar .. cri punye cri x ada . mmg lah x ada. sbb pkai selipar lain ! ape ke bangang sangat kau nie siti .. heish . pastu cri2 .. ustaz kata .. asal lmbat sangat. then me ckplah cri selipar x jmpe. ustaz pon ckp nie ! x ade psangan .. slah pkai selipar from rmah lagi laa nie. aku poon kol lah my lovely brother,fatah .. call and tanye dia . n dia ckp .. btol .. aku mmg salah pkai selipar .. yg plik,knp lah selipar belah kanan .. mse g penang uw .. selipar belah kanan gk jatuh dlm laut .. hehe .. hai lah selipar kanan ku, kau dh x syang aku lgi kea ? smpai hati kau buat aku malu untuk 2 kali,  kau jatuh laut nasib baiklaha da uncle botak n pakcik sabre tlong amikkan selipar.. naik bot best .. lme lah skit naik bot sbb jalan2 cri selipar .. wada kata ,, siti kaus engaja eh jatuhkan selipar sbb nak naik bot lme2 .. haha .. ngarut je wada tu .. hmm, aku sayang kauselipar ,kau buat aku mcm nie .. x pe .. aku sabar jea .. huh >.< 

okayy lahh .. that's all for now .. nak speaking lakk .. grammar x btol gk . apalahh .
bye all .. and thanks a lot sbb sudi bce my blog .. daa


No comments:

Post a Comment