Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Sunday

19 dec 2010. 9.15pm

                                               AKU RINDU  KORANG BANGANG !

YO .. blog ku .. haha .. readers skalian nmpak x tajuk yg terpampang besar kat atas tu . hehe .
aku rindu korang gler especially NORFITRI AMELIA RAMLI.
fitri,seriously.aku rindu kau doe. a lot of story aku nak crita kat kau.
tapi tunggu bkk skolah dulu arr bru ada feel.nanti klu dh bkk sekolah kw mesti dgan ierma je kan ?
kau jarang dh lepak ngan aku.skrg nie if akua da problem aku jz text and facebooking dgan kau.
x ckp dpan2 pon kan..ssah gler arr.

ouh sayang ku amelia,thanks sanagt2 sbb sudi dgar problem aku,hohoho.
cuba kau ingat blik bile last time aku ngan kau lepak berdua je,confirm kau dh lupa sbb dh lme glerr.

ngehehe..x lupa jgak kat seven love heaven .. farah hanim,nisha,anisha,aida alifah,zulaikha heidi zamani and maslinda masrudinrindu korang doe. yg dpt orientasi kite jmpe 30 december k.

 inilah seven love heaven yang slalu juara nasyid.haha .. bangga seyh


seven love trouble eight .. nie sparuh jea .. haha .. tapi trouble eight dah tkar jd soul eight ? err .. soul eight ?
nie pon bru sparuh .. sbb ad yg x dtg .. inilah kami yg gilegilegile .. inilah keje kami klu ad kamera .. last day school. hoho



yang last sekali .. KAU LAH VIP DI HATIKU .. norfitri amelia ramli .. 


inilah dia VIP dihatiku .. NORFITRI AMELIA RAMLI.. akus sayang kau gila arr .. hahaha dia nie tau makan jea .. bdan sekepeng tu jgak .. heish .. antara bnyak2 kami.dia nie lah yg slalu jdi buruan org yg ad msalah .. knp ek ? aku pon x tau ap yg speacial kat kau .. haha .. kau scandal aku kn .. mesti lahh aku sayang kau.

No comments:

Post a Comment