Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Tuesday

4.1.2011

                                               menggila

hahhaha .. dsbbkan hati yg sedang membara keriangan .. smbil hatiku berbisik sendirian dan aku tersenyum berseorangan .. dsbabkan itu aku ingin mluahkan isi hati yg terbuku di penghujung jantung aku dkat kamu orang tntang kgembiraan hati aku .. hahaha .. ouh girl . aku suda start mengarut .. ini mesti kes berjangkit dgan norfitri amelia ramli .. http://ceritahatii.blogspot.com/ tpi best lah jgak .. dlm masa yang sme membangguskan bahasa melayu .. hahaha .. ooppss .. sorry .. bkn mmbaguskan .. i mean mrosakkan bahasa melayu .. adakah mrosakkan bahasa melayu dikira bgus ? smmgnya salah .. totally wrong .. bahasa sendiri pon nk rosakkan ke ? dah tu nk guna bahasa apa ? FRANCE ? gediks lahh kau .. bahasa melayu pon x lepas lagi nk blajar bahasa france .. confirm lidah boleh terikat sbb bahasa france seriously ssah nk sebut . alamak ! terkeluar tajuk .. heish ..

okayy .. kita story cerita yg sputtnye distory kan .. ptg tadi blik skolah tnye anisha pasal tmpat tuisyen dia,satu subjek brapa .. brapa jam .. smua2 lahh .. maklumlah .. this year nk amik PMR, x kn nk perlekehkan kott ? pling krang kne dptkan 6A ? what ? 6A ? ouh cat, gila kentang arr. cm ner tu ? hahah .. pernah dgr pepatah usaha tangga kejayaan ? x pernah ? tipu arr .. cbe cri kat pusat sumber skolah. tgok ad ke x ada .. ahhaha .. so nk cri lah tusiyen nk tuisyen .. well .. i'm not clever like you all .. blajar sendiri ? x reti arr .. nik nor madihah tu mcm mner ek dia blajar ? anisha n farah hanim pon sme .. dorang bole study individu. ppeerrgghh .. aku mmg x boleh .. x pndai n x twu mcm mner .. yelah .. anisha n farah tu mmg pndai .. klu x pndai mcm mner dorang boleh naik smpai 2 klas .. from klas F smpai H .. aku klas G ni pon bnyak saingan .. x pe .. saingan yg sihat ..mengarut lagi !! .. grr >.< .. okayy .. lpas tu .. tiba2 anisha antar mcg .. you know what .. gila ahh .. terkejut baca .. ingat kan salah bce .. so i read it again .. n mmg betul x salah baca .. okay .. x nk biarkan korang tertunggu, mak dia nk blanja rm90 untuk duit buku .. sptutnya org yg g tuisyen tu kne byr rm230 .. tp sbb umi tlong byarkan duit bku rm90 so aku jz kne bayar rm 150 ..  rm20 unutk pndaftaran .. rm130 yuran bulanan .. untuk 8 subjek .. bkn tu dah kira bertuah ke ? spe nk bgi duit bnyak mcm tu .. aku ngan anisha dah kawan and jadi bestie since standard 1 .. hahahaha .. patu anisha ckp soh bincang ngan my mama , so dah ckap ngan my mama .. and the answer is YES .. hahaha .. byangkan arr prasana ku mcm mner .. wahh .. i'm very happy lahh .. korang expect aku nk rse mcm mner ? sedih bila org nak blanja ? pergi mandi waterfall lahh .. org dah blanja kita nk sedih .. belajar mana ?

then,tgah happy .. pastu g basuh kain jap .. dgan senyuman yg terukir di bibir dan juga hati .. *hati boleh senyum ke ? err .. tibai je lahh .. aku pergi lah basuh kain .. jadi anak dara yg rajin jap .. perasan .. --''
aku pon ltak arr kain dlm washer machine dlm istilah mlayunya mesin basuh, x tgok pon apa yg ada dlm tu .. trus msukkan kain .. peerrghh .. menjerit ktakutan n rse mcm dah x nak basuh kain .. do you know why ? teka lahh .. ahhaha .. lmbat sngat lah korang nie =='' .. ada kucing yg tibe2 kuar from washer machine uw .. time tu plak aku tgah tekan kain tu nk tgok dh pnuh ke x .. dia terjun tibe2 .. nsib baik x cakar muka aku .. menjerit jgak lahh .. terkejut kan .. nsib baik lahh x on lagi .. klu x .. sedekahkan al-fatihah je lah untuk kucing tu .. so . aku dh dapat 1 pengajaran .. sblum nk msukkan kain dlm washer machine,usha dulu tgok apa yang ad kt dlm washer machine tu .. supaya x berlaku kjadian yg sme ..

sekian terima kasih

sila tinggalkan comment anda jika anda ingin mengomment .. comment anda sangat lah saya hargai .. ;-)

No comments:

Post a Comment