________________________________________________________________________________________________________________________________

Monday

28.march.2011

assalamualaikum *versi comel .. gediks lah kau siti , prasan comel saje ..

eewww .. apahal tibe2 blog siti bau ikan .. hahahha . siap ada gmbar ikan . yeahhh .. ikang ikang ikang ..1 kilo rm8 .. wow mahalnya

siti post gmbar ikan kt blog siti nie nak crita pasal something . of course lahh kan .. kalau x buat apa kau ada blog siti kalau bukan untuk bercerita ? hmm , nak tau ke crita diiaa ? smestinya korg x akan faham sbb siti akan guna bahasa yg mmutarbelitkan kpala anda .. x percaya .. just wait and read lahh

nie berkisah kan sesorg yg bersikap '' jual ikan'' .. korg faham kan apa maksud dia ? dia mmg kuat jual ikan , aduhaii , mmg bnyak yg trasa kott dgan dia ,, dia telah diberi kepercayaan , knp dia x guna dgan sbaik mungkin kpercayaan yg diberi tuu ? ni x , sebokk sngat jual ikann . org yg ada kt dpan mata memang dia x jual ikan lahh .. dia jual ikan kat org lain dulu , lpas ikan dia DAH TAK LAKU .. DAH BUSUK dtg lah dia kt kiteorg dn mnjual ikan2 dia yg dh busuk , putukahh ? semestinya tidak .. so kawan ,, gunalah kepercayaan yang diberi sbaik yg mungkin ye , jgn kuat sngat ''jual ikan'' tuu , bahaya .. lagi satu , nak jual ikan tu kan jgn terlampau tinggi sngat harga tuu , takut terjadi mcm skrg , ikan dh buruk baru dtg cari kitaorg .. sbb ikan kau dh x laku ..

moral of the story is please dont sellfish .. thank you :)

so korg faham x crita nie ? mmg x faham kann .. hahahha .. buang amasa korg je baca entry yg mngarot nie , sorry all .. kepada yg baca tuhhh .. ehh , baca ke ? thankss :D

No comments:

Post a Comment