Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Tuesday

nothing much . just a story :)

hoyhoy .. assalamualaikum :D .. okayy .. hahahha .. huhuhuh .. hohohoh . stop laughing lah siti ..



okayy . hari nie 12.4.2011 saya beserta beberapa kawan2 saya iaitu alafizul , aniq and anisha pergi kat sek.ren.bandar tasik puteri . buat apa , ajar kawad . perghh .. rasa dihargai bhaii .. kau ada , x ada kann ? even aku tak amsuk kawad kaki time sekolah rendah tp aku tau basic dia cause aku pon pernah masuk pertandingan kawad kaki . cikgu roselaini dtg jauh amik kitaorg . jauh ke ? agk arhh . dlm 10 minit mungkin . rasa menyusahkan cikgu lh plakk . sorry cikgu menyusah kan cikguu .

cikgu mintak tolong kami2 ajar mereka2 kawad .. yeahh .. best gila bhaii .. pastu ajar2 .. then , aniq tanya cikgu bila match odrg yg sbnar . you know what . they only have just 1 week to make them perfect .. okayy .. kami bantu cikgu yeahh :) esok ada lagii . bestt


then , cikgu antar siti , al n aniq kat masjid . ya ALLAH .. alafizul syafiq . sorry derr .. sorry sanagt2 .. nak tau kenapa ? tangan dia terkepit pintu kereta ,, darah banyak doehh . aku tak sengaja wehh .. cerita dia begini . tak tahu mcm mana boleh terkepit . nak tutup pintu kereta . just pleik , eh knp tak boleh tutup then al menherit terkejot gila . kalau dia tak menjerit lagi kuat lah aku tutup pintu .. habis lah dia . hahahha .


okay . that's all . bye . take care :)























n

No comments:

Post a Comment