________________________________________________________________________________________________________________________________

Saturday

main ikat tali kasut :)

hahahhahhaha .... hahahhahahhha .. okayy . hari nie 9 april 2011 .. saya beserta bberapa rakan saya telah membuat kerja jahat ? nak tahuuu , kejap yawww


okayy , mcm nie .. hari nie hari sabtu . ada skolah ganti . wow BEST -.-''
lapstu kan kan , org ramai tak peg skolah , mestilahh . kata sekolah ganti ..
RAJIN sangatkah mereka nak dtg ? mmg tak lahh . tpi siti rajin , so peg je lah skolahh .. hahaha ,, tak masuk kelas . lepas rehat berjalan2 lah kat skolah . pastu kan budak2 laki dduk dalam surau .. dorg ttup pintu surau . ramai jugaklahh .. pastu kasut dorg ada kat luar surauu , entah , dah lupa spe yg bagi saranan BAIK PUNYA .. ikat tali kasut dorgg .. hahahha . kitaorg pon ikat lahh .. ikat semua sekalii , ppergrghhh jahat doehh kitaorgg .. tak tahan gelak bhaiii .. nisha smpai terbaring2 gelakk siap boleh buat lelong kat pasr malam lagii ,,kitaorg gantung kt dpan pintu surau . fazrul nmpak , dia sportingg doehh dia okay je , then dia masok dlm surau jugakk tanpa takut kalau kitaog ikat tali kasut dia , rupa2nya dia pakai kasut tak bertali patutlah relaks jee .. pastuu , nisha ckp bukak balikk , bahaya kalau ada cikgu dtgg , mcm mana dorg nak lari ? x kan lari bawak selonggok kasut kott ? sumpah kelakar kalau mcm tuu .. pastu kitaorg bukak balikk , datang cikgu hasmah nak masuk kelas siti ,, pastu cikgu tanya buat apa nie ? kitaorg pon cakap '' nak tolong bukak kasut dorg , tak tahu spe yg ikat?'' pperggh ,, teruk gila doehh kita org ikatt .. lpastuu dh x ingat ap yg berlaku because i'm not there ,,


    then peg berbalas pantun , alhamdulillah dah semakin boleh dh siti jawab soalan walaupon kurang dalam masa 1 minitt .. 1 minit bkn nya kejap , lama jugakk . sbb kita dduk dalam bilik yang sunyi mmg terasa lama . then balik school lmbat , jalan kaki plakk . tengah2 panas , ppergghh mmg bestt . dh biasa dahh . slalu naik van , tpi sbb dh blik lmbat so jalan kaki lah jawabnya .. pastu singgah kedaii , aduhh , terubat sikit tekak nie makan ice-cream ateroid perisa choc .. hehehehe .. then smpai rumah tanpa mandi trus tidurrr :)

okayy , that's all , byebyebye .. :D

No comments:

Post a Comment