Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Saturday

SAHABAT♥

hmm ,, assalamualaikum , my blog , ikot suka hati lah kan nk cerita apa ? erm ,,actually bukan ada apa pon , nak drama je .. al-maklumlah blog jelah satu2nya tempat yg kita luahkan apa-apa dlm masa yg sama boleh TEGUR org ,,

wehh , kau sedar something takk ? seriously kau berubah doehh .. kau dah tak macam dulu , kau yg berubah or aku mnggedik cepat terasa ? entah lah wehh , dari cara kau aku dpt rasa mmg kau dah berubah ,, percakapan kau x sehalus dulu wehh ? kau tegur orang kan dh x mcm dulu , seriously , aku pon terkejut bila aku fikir2 balikk .. hm , seriously , i want the old you ,. mana kau cmpak diri kau yang lama wahai teman ? aku rindu nak cerita dgan kau , aku dah tak selesa bila nak cerita pape dgan kau , betul wehh ,, tapi aku dh tak tau nk story morry dgan sape , slama nie kau je lahh yg jadi org pertama bila aku ada storry ! and you shine my life , tpi skrg dh tak ada ,. and aku harap benda nie tak lama .. aku hargai apa yang kau dh pernah buat kat aku , i appreaciate it .  and aku harap kau baca blog aku wehh .


p/s .. sorry bahasa agk kasar :)

No comments:

Post a Comment