Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Thursday

BACA NIHH !! :D

heyy peeps. okayy. assalamualaikum dulu. dah jawab belum ? tak jawab dosa lahh. okayy good :D first2 nak cakap,SELAMAT HARI MALAYSIA :) SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YANG KE 54 dan JUGA SELAMAT HARI RAYA. amboiii, banyak nya selamat? kenapa tak boleh ke ? lalalala~ semangat patriotik nii. tadi kat skolah ada sambutan penutupan bulan kemerdekaan. everything goes smothly. tibe2 nama aku naik dapat tempat ke-3 untuk pertandingan sajak. alhamdulillah :D first2 tak dengar jugaklah sebab tengah syok kan, terkejut then lari je lah naik stage. H cakap aku gedik sebab gelak2 and lari2. excuse me boy, aku sedar ke apa yang aku buat time tuu, aku tengah nervous. kau diammah! tau lah jealous? apahal tak puas hatii, haihhh. HEYHEY. cakap je lah kau jealous kann :) then, lepas turun stage beberapa minit, datang pulak kereta peronda tv3. uupsss :D sekolah aku masuk tv. bangga tak ? mestilahhh., semangat nihhhh. then sir magendran datang kat aku suruh aku panggil kak sharmathi so aku just panggil je lahh, then ada lagi kak toa khairul akmal darshan and tan aik sing.


 nak tau kenapa kena panggil ? terpilih untuk ditemu ramah oleh wartawan tuu, hee :D diam lah kau! mula2 mestilah bangga kan, pastu akak tu bagi soalan kiteorg pon bincang lahhh, jawapan lain2. tibe2 kena interview akak tu tanya soalan lain. huhhhh,jawab je lahh, dah lah aku ni gemuruh bila jumpa microphone terus gagap. masa mula2 tu abang cameraman tu cakap rendah jugak budak nihhh, amboii bang--' suka hati je kan. haihhhh. aku rasa sumpah kelakar gila kalau tengok dalam tv nanti tupon if ada keluar. entahhh lahh. smpai kat soalan terakhir tuu, aku gagap segagap gagapnya. akak tu pun cakjap CUTT ! aku pun gelak2 je lah, akak tu cakap tarik nafas tehn aku try sekali lagi akak tu cakap . haaa,okay pon. dah habsi lah interview tuu. hahaha.
nak buat muka taktau malu bolehh ? nanti tengokk tv9 pukul8 17.9 ngan jangan tidur lagi tv3 18.9.tengokk ehh :D jangan gelak dah ahh >.< heee


lepastuuu, tak ada apa sangat. cuma agak terasa lahh, ada yang cakap aku bangga,ada yang panggil aku artis ada yang cakap aku gedik. guys, tak payah lah sampai mcm tuu kalau jealous sangat, siap ada yang cakap jangan kecoh boleh tak. aku tak cakap apa pun kan ? yang kau nak gedik sangat apahal. agak2 ahhh sikit. takkan perasaan kau je org kena jaga. tak pasal2 aku badmood. macam hape je. ada yang jeling lagii. tolong ahhhh, bukan masuk tv sebab apa sebab sekolah kau jugak kan. sepatutnya kau kena bangga sebab sekolah kau jugak kan yang masuk tv. tu pun kena pertikaikan ke ? tolong ahhhh. tak payah nak gedik sangat sampai mcm tu sekali boleh tak ? budak2 betul lahh.


masa balik tuuu aku bergaduh ngan faraaraaa. aku kejar sambil jerit nama dia. FARAH,FARAH. wahh, macam drama takk. dia pon cakap SITI,STOP IT ! aku kejar dia then cakap ngan dia. sebab apa ?salah faham. hm, sampai dia nangis. then dia luahkan segalanya, okay dear :) jangan risau tak ada apa k. aku dah pun cakap kat dia. so lepas nii tak ada apa dahh nak takut ? okay sayangsss :) then, aku bagi dia hadiah. yelahhh aku janji lama gila nak bagi dia hadiah tapi tak bagi2 ponn :) hm, baru beli babe, berplastik lagii. tapi malu sebab beli depan dia, dia bukan tahu pon aku nak beli depan dia :) hahahahaha. aku pon bagi kat dia then cakap kat dia happy belated birthday wehhh. kan aku dah janji nak bagi kau hadiah kan ? then dia peluk aku time tu dah berhenti nangis then bila aku bagi hadiah terus menangis. terharu ke sayang. atototo. comelnya. terharu lettewww :P lepastuu punya cakap2 aku hantar dia sampai majid. kurang garam lah kau farah. hahaha, nak balik tuu dia cakap ''siti aku nak balik ni'' aku pon peluk dia :')
kembalik ke skolah kesyangan aku tu balik. before tu kenalah hug my girlfiee A'A. then dia hug dah gelak2 ngan dia, aku pon kembali ke sekolah. tinggal lah dia bersendirian tunggu mak kesayangan dia :) 

dahh, habis dah cerita. hahahaha.and if ada terkasar bahasa or ada yang  terasa. i am sorry dear :)

.

No comments:

Post a Comment