Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Saturday

I MISS YOU FRIENDS


assalamualaikum and good morning to all. ececeh :p entry hari ni nak cerita about my friends. rindu dorang tahap apa pun tak tahu. baca tuuu. pernah tak uolls semua berangan nak duduk serumah dengan bestie, nanti pergi kerja sama-sama, masak sama-sama, keluar sama-sama pendek kata everything buat sama-sama lah tapi semua tu tinggal harapan je........kawan semua pun dah berpindah. before pmr nisha dah pindah dulu. dia sekarang duduk maluri, ampang. aku dengan farah pun dah kehilangan seorang kawan. sebelum ni pergi mana-mana je mesti bertiga now berdua mesti lah rasa kehilangan kan.... rindu nisha.

after pmr lagi lah ramai yang pindah termasuk lah i. ya allah tak dapat nak gambarkan macam mana rindu tuu. so i masuk asrama selalu lah jugak call farah pakai public :p rindunyaaa. kalau minggu balik tu mesti pergi rumah farah perkara wajib :p balik kan 2 minggu sekali. tapi sekarang aku dah lama sangat tak jumpa farah. dah masuk tahun 2013 ni lagi jarang nak jumpa semua sibuk dengan aktiviti masing2 dengan nak belajarnya yelah kan dah spm.

korang aku rasa macam aku dah tak kenal korang lagiii. sumpah dohh rindu korang :D hahaha aku ingat lagi nisha cakap kalau rindu dia dengar lah lagu Bruno Mars-Count On Me. bila aku dengar lagu tuuu aku teringat korang rindu sangat. bila lah nak habis spm ni so boleh lah lepak2. nisha boleh datang rawang, nanti kita boleh lepak bukit sama-sama. kau, aku, farah, zu and of course fira :')

eventhough ramai yang dah pindah,  kita semua akan brsatu balik. ececeh :p bahahha. time kenduri kahwin abang aku hari tuu nasib baik korang datang so dapatlah jumpa walaupun tak dapat borak lama-lama, paling tak sangka tuu nisha sanggup datang. terharu sangattttttttt. love you ahh nisha :p















i miss them so muchhhhhhhh tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata. sampai sini je kotttt. hahaha okay bce take care :)

No comments:

Post a Comment