Pages

________________________________________________________________________________________________________________________________

Saturday

HORROR

GIRLS NIGHT


assalamualaikum ya habibi maulana gosok gigi guna spanar. kehkehkeh. lama kan tak update blog? last update bila eh? dah lupa kan? my blog tak ada yang sudi pun nak view, well tak lawa macam others kan. seriously teringin nak update blog and edit mcm orang lain tapi tak mampu sebab first tak pandai second tak sempat yelah budak asrama kan. hahaha alasan kan. look at the topic, hehehe horror? tak lah horror pun :p hehe. 

time minggu balik aku balik rumah kawan aku rumah ameira. ramai yang tidur rumah dia, aku, ayin, aten and khai. tapi before balik rumah kitaorg singgah dulu pwtc sebab time tu ada bookfair. actually tak ramai mana pun. so kitaorg pun masuklah, novel murah........okay tutup mata, hehe jalan jalan then naik second floor kat situ semua buku rujukan, before that time kitaorang otw naik naik 2nd florw tu kitaorg jumpa artis lelaki yang berlakon cerita Setia Hujung Nyawa sebagai Hadi tu, he's kinda handsome :p hahha then kitaorg naik lah cari lah buku rujukan and buku latihan. hmm nak cari buku engineering drawing and mechanical engineering tapi tak ada jual. k sedihhh -.- tapi ada orang tu dia cakap dekat 3rd floor ada so kitaorg pun naik tapi tu tempat untuk student university. rasa kecil je tapi tak sabar nak masuk U, and bila aku and ayin nampak pasal aerospace ayin terus jadi excited. time nak balik tu aku pergi karangkraf cari novel anis ayuni so then i bought this novel. best! sekali bukak tak nak tutup dah. baru baca separuh dah best. so i just bought this novel. only.

ameira borong novel banyaaaaaaaaaaak. haha, then pergi lah ktm, tak semenggahnya aku potong queue seseorang ni, tapi aku nampak dia buat donno so aku pun selamba badak je lah, beli lah tiket. hahaha rasa bersalah lah tapi sikit je, sampai lah rawang makan jap then balik rumah ameira naik teksi, selepas tawar menawar dapat lah discount rm2 bagus bagus murah rezeki pakcik tu :p malam tu kitaorang tengok movie cerita hantu kpop. masuk movie hantu yang kedua aku dah tidur knon je cakap siapa tidur dulu kena colgate padahal aku yang tidur dulu, parents ameira tak ada so kitaorg buat rumah tu macam rumah sendiri.then esoknya balik asrama awal. tapi kteorg lapar so ajak lah someone ni *uhukuhuk* terbatuk pulak..... haa kitaorg pergi kedai awe jap beli makanan, ada cikgu pulak kat situ cuak lah sikit then dah dah beli makanan cepat2 masuk asrama lepas kitaorg dah kenyang makan tengok pulak movie kat phone ameira. hehhee


so tu je lah cerita aku. not interisting at all, just to suggest you guys to read the novel. kinda interisting :D saje update supaya blog ni tak berdebu dah. byeeee. arigato kozaimas :p



Jaga Diri Jangan Makan Hati.

No comments:

Post a Comment